Intrebari Frecvente

Cum sunt preturile practicate de catre GTC Auto SHOP?

GTC Auto este importator direct pentru mare parte dintre produsele comercializate cat si dealer al unor importatori de renume in Romania. Politica noastra de preturi este de a practica preturile de vanzare recomandate de catre furnizorii externi sau interni, astfel incat clientul sa beneficieze de o oferta corecta; de mentionat ca in pretul pieselor este inclus transportul produselor pana la GTC Auto cat si alte cheltuieli - taxe vamale, accize, eco-valoare, etc.

 

Produsele care sunt vandute prin magazinul on-line se pot monta la GTC Auto?

Bineinteles. Se pot monta toate piesele si accesoriile pe care le comercializam, oferindu-se garantie completa piesa + manopera. Luati legatura cu Receptia service-ului GTC Auto, la numerele de telefon 021-2569059, 021-3698586 sau 0729883608 sau pe e-mail service@gtcauto.ro. Tarife pentru manopera gasiti aici: http://shop.gtcauto.ro/tarife-service

 

Care este deosebirea intre produse specifice si produse generale?

1. Produsele specifice sunt individualizate pentru fiecare marca si model 4x4, inclusiv functie de anul de fabricatie, motorizare, transmisie, numar de usi, etc.

2. Produsele generale au utilizare universala ( de exemplu sufe, compresoare, proiectoare, Hi-Lift...) sau se potrivesc la mai multe marci 4x4. Poate fi uneori nevoie de o selectare a produselor functie de caracteristicile masinii dumneavoastra si de modificarile aduse (de exemplu alegerea anvelopelor mai mari sau a jantelor cu ET negativ)!

 

Cum caut un produs specific pentru masina mea?

Sunt 2 metode de a cauta un produs specific

1. Accesati modulul “Cautare dupa masina" aflat in partea din stanga sus a site-ului sau butonul "Marci auto" din bara de meniu si selectati masina dumneavoastra. Site-ul va afisa produsele specifice modelului de masina ales, dar si produse universale care sunt utile. Pentru a rafina cautarea, intrati in categoria de produse corespunzatoare din lista de "Categorii Produse".
2. Intrati in Categoria Produsului si alegeti tipul de piesa ( de exemplu bara fata ARB), apoi accesati modulul “Cautare dupa masina" aflat in partea din stanga sus a site-ului si selectati masina dumneavoastra. Produsele sunt setate sa se afiseze in ordine alfabetica. Puteti sa optati pentru afisarea lor in ordinea alfabetica a denumirii sau dupa pret.

 

Cum se afiseaza produsele din site si daca se poate schimba modul de afisare?

Setarea standard a site-ului este de afisare in ordine alfabetica a denumirii. Puteti sa optati pentru afisarea lor in ordinea alfabetica sau dupa pret.

 

De ce anumite piese si accesorii nu sunt trecute in shop cu pretul exact si trebuie cerut pretul?

La acele piese la care alegerea variantei corecte este anevoioasa, chiar si pentru cei obisnuiti cu lumea 4x4, am decis sa ne asumam aceasta sarcina pentru a limita cat mai mult erorile… am introdus un formular care contine date necesare despre masina si echiparea prezenta sau viitoare a acesteia. Veti primi raspuns prompt si veti fi contactati pentru consultanta gratuita. Sunt si produse la care multitudinea de variante si preturi nu ne-a permis sa introducem toate datele in site (de exemplu lanturi antiderapante); in acest caz va rugam sa completati formularul de ''Cerere consultanta'' si veti fi contactati de un consilier GTC Auto SHOP.

 

In ce moneda se fac platile; de ce apar preturile si in Euro si in Ron?

Conform legislatiei din Romania, facturile si platile se fac doar in Ron. Intrucat multe produse se oferteaza la preturile in Euro recomandate de furnizorii externi, am ales sa trecem in dreptul produselor ambele variante de pret: in Euro si in Ron, calculat la cursul BNR + 1% din fiecare zi. Actualizarea cursului BNR si a preturilor se face periodic. Preturile includ TVA de 19%. Facturarea se face in Ron, la cursul BNR + 1% din ziua respectiva.

 

De ce folosim Fan Courier pentru livrarea produselor? Putem folosi si alti curieri?

GTC Auto are contract cu Fan Courier prin care acesta se angajeaza sa colecteze banii de la clienti si sa-i verse in contul GTC Auto la termen, contra unei taxe de numai 5 Ron + TVA. Aceasta procedura se numeste ramburs in cont colector. Daca clientul alege alt curier nu este nici o problema, doar ca banii vor fi colectati si livrati catre GTC Auto ramburs, adica se va plati o taxa procentuala din suma platita, al carei cuantum este stabilit de fiecare firma de curierat in parte (va fi sigur mai mare decat 5 Ron + TVA).

 

In ce cont se plateste cu ordin de plata?

Contul GTC Auto in care se pot face plati cu ordin de plata, inclusiv plati on-line sunt RO72 INGB 0000 9999 0585 5699, deschis la ING BANK; datele respective le veti gasi in proforma sau factura finala care se vor emite. Pentru clientii care fac plati in Trezorerie - contul GTC Auto de trezorerie este specificat in factura emisa.

 

Sunt in siguranta datele personale ale clientilor?

GTC Auto Shop are, potrivit legii, obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra. Gasiti toate informatiile necesare in paginile Politica de Confidentialitate si Date cu caracter personal